My love for you dies when the last petal of these roses falls :)

My love for you dies when the last petal of these roses falls :)

Thursday 19 September 2013

birthday girl :)

Assalamualaikum warga blogger. banyaknyaa nak story hari ini. korang semua sihat ? ofcourse la sihat kan. hihi. okay, straight to the point je yee. act, eyra da rindu sangat dengan korang semua. poyo kan kan, kenyitt mata sikit *_^

sejak akhir akhir ni, esaimen banyak sangat yang nak kena submit. kelam kabut jadinya kitaorang, tuu la sape suruh buat last last minit kan. yang kali buat awal awal, hati pun senang. takdelaah kelam kabut sangat.

heyy, birthday girl :)

okay okay, semalam birthday eyra yang ke ---- ehh eh, takpayah la bgitahu, segan. HAHA. yeahh, da tua rupanyaa kan. ingat kan muda lagi. hihihi. terasa nak masuk tadika balik, belajar abc lagi. ngee, rindunya zaman zaman persekolahan dulu. rindu dekat kawan kawan. masing masing semua busy dengan life masing2. semua da ad kerjaya sendiri kan.

tak sangka bila hari lahir kita tiba, kita akan tersenyum hingga ke telinga. HAHA, kenapakah ? thanks awak2 semua yang sudi wish and mendoakan kita  :) Barakallahu fik, semoga Allah memberkati kamu semua. happy sebab kawan kawan selalu ada bila eyra susah. bila sedih, ada yang menghiburkan. memang tak semua yang akan memahami kita. memang tak semua juga yang akan suka dengan kita. btw, thanks sayang belanja makan semalam. even mula mula rasa agak malu jugak. hihihi :P

rindunyaa dekat family, rindunya dekat masakan ibu. heyy, ibu jadi orang first yang wish kita malam tuh. winkkk wink, always sayang ibu. terima kasih ibu ayah, begitu besar pengorbananmu. eyra bersyukur mempunyai ibu seperti ibu. selalu memahami masalah anak2mu, selalu ada disaat anak2mu susah. dan selalu mendoakan ibu ayah sentiasa sihat selalu dan sentiasa berada dalam lindungan Allah. me always love u, ibuayah :)

saat saat takde keje, ketika waktu rehat :D

hobbiess :)

semoga menjadi anak yang solehah, yang taat akan perintah Allah, perintah kedua ibubapa. menggembirakan hati kedua ibu bapa dan menyayangi mereka sepenuh hati eyra . sayang ibu ayah :)

girlfriendss :)

iloveyou sayang :*

semoga kamu lebih tabah menghadapi semua dugaan dan ujian Allah. semoga kamu memjadi anak yang solehah dunia dan akhirat. terimakasih selalu ada untuk omey. sayang yaya selalu :)

2 comments: